Unelte de organizare a nuntii

Organizeaza-ti nunta cu usurinta folosind unelte de planificare gratuite.

Din ce in ce mai frecvent, tot mai multe cupluri de viitori miri aleg sa isi organizeze, sa isi planifice singuri nunta, renuntand astfel la a apela la o firma specializata, din diverse motive.

Desigur, acest fapt prezinta numeroase avantaje, precum implicarea totala in nunta, devenind astfel o nunta cat se poate de speciala si bineinteles, reducerea unor costuri care s-ar putea suplimenta odata cu incheierea unei colaborari cu o astfel de companie. Insa, nu trebuie sa uitam, ca totodata vin si o serie de dezavantaje care pot ingreuna considerabil acest proces.

Din aceasta serie, a elementelor ce ingreuneaza organizarea nuntii, pot face parte si acele situatii care implica omiterea unor detalii importante in cadrul procesului de organizare al evenimentului. In final, ca sa fie evitate toate situatiile neplacute ce pot aparea este recomandata apelarea la mici ajutoare, despre care vom vorbi si noi aici.

Astfel, pentru a veni in ajutorul tuturor acelor viitori miri curajosi care au hotorat sa ia fraiele in propriile maini si sa porneasca singuri pe acest drum al organizarii nuntii, DoYou.ro a lansat un concept inovator si interesant reprezentata de cateva unelte special create pentru cei care isi organizeza singuri nunta. Cu toata sinceritatea de rigoare, trebuie sa spunem ca aceste unelte, numite si tool-uri, ale tehnicii si informaticii, sunt de un real folos celor care organizeaza nunta. Mici trucuri, liste compacte, unelte simple, toate acestea le puteti gasi pe doyou.ro si bineinteles le puteti folosi gratis, doar inregistrand un cont de utilizator.

Puteti utiliza gratuit urmatoarele unelte:

Organizatorul de mese. Aici, puteti amplasa mesele in sala voastra de nunta oricum doriti. Aveti optiuni de adaugare mese rotunde sau patrate, de 2 pana la 18 persoane, puteti stabili si unde este ringul de dans sau spatiul destinat trupei ori DJ-ului. Astfel, veti putea sa recreati cat mai realist posibil infatisarea pe care o va avea sala receptiei. Sa nu uitam, ca pentru a fi totul mai usor, mesele se pot denumi.

Planificare buget. Utilizand aceasta unealta puteti sa stabiliti clar ce cheltuieli trebuie facute, cine le suporta, care este bugetul ce il aveti disponibil; veti fi instiintati daca pe masura ce timpul trece si unele lucruri de pe lista sunt bifate, daca ati depasit bugetul stabilit sau va incadrati in limite, etc. Beneficiati si de optiunile de editare, stergere si adaugare, astfel putand fi personalizata lista tip ce se ofera la inceput.

Lista de sarcini. Daca nu vreti sa uitati ce aveti de facut, mai ales daca ati transmis o alta sarcina altei persone, lista de sarcini va ajuta sa aveti o idee foarte clara asupra acestor lucruri.

Programarile sunt inregistrate, notate, detaliate prin tool-ul destinat lor. In acest fel sunteti siguri ca nu veti uita de nici o intalnire importanta. Interviurile cu fotografii, cei ce vor decora sala sau probele rochiei de mireasa, la coafor sau manichiura vor fi toate intr-o agenda electronica. Veti primi avertizari daca se apropie data limita atat pe e-mail cat si in cadrul contului vostru de pe DoYou.ro.

Administrare Invitati. Aici pot fi trecuti invitatii, fiecare in parte, cu detalii adiacente privind faptul daca sunt invitati din partea mirelui sau a miresei, daca invitatului respectiv i s-a inmanat sau transmis prin orice mod o invitatie, daca a confirmat sau nu participarea la eveniment, toate aceste insemnari putand fi facute in campuri speciale. Apoi ii luati si ii aranjati la mese tinand cont de grupurile de interese si de faptul cine nu se intelege cu cine.

Uneltele de planificare a nuntii va vor ajuta sa organizati fiecare detaliu fara bataie de cap. Nu uitati ca acestea sunt gratuite si le puteti folosi oricand chiar si de pe telefon sau tablete, avand astfel la indemana o superba agenda a nuntii.